Jeśli zawsze chcieliście wiedzieć z czym odezwać się do wydawcy gier mobilnych, to jest to odcinek dla Was. Konkretne liczby, przykładowe budżety i masę pojęć, które warto sobie zanotować. Informacje z odcinka są również przydatne jeśli macie zamiar wydać swoją grę samodzielnie. Rozmowa z Pawłem Owczyńskim, buisness developerem firmy Boombit.
-> Dobrowolne wsparcie podcastu. <- Nawet bez wkładu pieniężnego.
Linki z odcinka:
Podcast do słuchania na YouTube:
Słuchaj na Spotify:
Kody na 500 gemów w grach wydanych przez Boombit:
Dla gry Tiny Gladiators 2 (Android/iOS):
OGAKVFMJJL
OFEPSWIGCA
TGNIRAKMFY
NTEODZTQJD
BXIGNBCWHF
Dla gry Darts Club (Android/iOS):
GVUAHJSWK
GEACZOGTNC
SYHNMIHNHP
RLVNFWUPPR
ZVWAYVPEPD
Dla gry Tanks a Lot! (Android/iOS):
7297c561-5604-4340-8509-7fe87fee0031
a9bc4cdf-8143-4ced-b83d-d9f5dd353e26
e5e6411c-3880-4bca-a8ad-5dc74582db9d
aaf0997f-78dc-4d52-93b8-be061e5fc309
2297647f-66ad-4fae-a787-6a477545289b
Do pobrania bezpośrednio:
Podcast: Play in new window | Download
Podcast nie dziala na android i Firefox, video tak.
Faktycznie coś się popsuło w odtwarzaczu 😀 pewnie wtyczka podcastowa.
edit… już naprawione. Dzięki za zgłoszenie.
Świetny odcinek.
Teraz przydałby się dla kontrastu ktoś kto wydał casualową grę samodzielnie i bez nakładu tysięcy złotych na reklamę.